Esok bermulalah pencarian _______. (Options may vary)

Salam,
Pergh, tajuk entri aku copy dari kawan aku yang selalu buat ayat teka dalam facebook. Tapi yang sok bermulalah pencarian tuh aku yang edit lah. Ne plak aku punya options2 yang terlintas kat otak aku.
Esok bermulalah pencarian mencari dewan kuliah.
Yay! Okey aku buat-buat excited, esok aku akan menjejak kaki kat UMS, officially akan jadi siswi kat UMS esok. Tapi kan, bila aku pandang kanan kiri, aku lupa dimana aku letak buku panduan UMS, kertas dari medical check upa aku, suma dokumen2 yang perlu dibawa tyme pendaftaran nanti. Barang-barang aku pun lom kemas lagi untuk yang dibawa ke UMS. Pergh, bleh ke aku mendaftar je pastuh pulang umah? Serius macam malas nak tinggal asrama. Huhu.
Esok bermulalah pencarian boyfrend.
Aku nak cari yang comel-comel. Hak3. 
Esok bermulalah pencarian kawan baru.
Hah! Part ne aku paling suka ke tak suka? Haha. Sebabnya kawan2 aku matrik dulu kebanyakannya amik engineering, macam aku sengsorang je yang dapat sains sekitaran. Percaya ndak? Aku amik sains sekitaran tanpa mengetahui pun apa sbenarnya subjek tersebut? Sebab aku tak mau amik engineer aku tak minat. Adoiii.
Tapi misi aku yang utama, adalah untuk mengejar RedhaNya. Wallahualam. Aku tak mahu mngulangi kesalahan yang sama. Aku cukup malu dengan sikap aku yang dahulu. Semoga perjalanan kali ini lebih memberi erti dalam hidup aku agar memberikan sepenuhnya harapan pada Allah. 
Okey. aku nak tido. Daa.