Bila si gadis berbicara pasal shopping

Salam,

Holla! Hari ne gua shopping sakan. Menghabiskan duit-duit ampau yang telah diberi. Huhu. Bukan apa Cahya ne kan anak yang akan meneruskan perjalanan masukke U. Mestilah barang baldi suma kena sedia awal-awal. Kira punya kira tinggal lebih kurang empat hari je lagi masuk U. Excited ada juga, gementar ada juga, ibarat masuk dunia baru yang penuh serigala jadian dan macam kita ne je pendekar yang akan menyelamatkan dunia tersebut. Ceh ceh ceh imaginasi ku berleluasa.

Amik berat juga dia pasal aku. Ingatkan endak. Hahaha.
Apa yang aku nak feature kat dalam entri ne adalah buku-buku novel yang aku beli. Yeah! Aku pergi Popular dan semestinya aku akan membeli novel. Kali ne tiga buah buku, nah amik kau, baca sebelum masuk U ne InsyaAllah. Hehehe. Memang target berani mati oh. 
Nuansa Kota Merah, Hero dan Matahari. Hero dan Matahari penulis dia Hilal Asyraf. Nuansa Kota Merah hasil karya Khairyn Othman. First-first tuh aim Lawak Kampus yang koleksi tebal punya. Tapi bila memandangkan takut2 tak habis baca, so Lawak Kampus tuh bleh tunggu bah kan. Next tyme i go Popular i buy key.

Bila bicara pasal buku ne Cahya teringat satu hutang yang belum dilangsai kepada reader. Nanti Cahya wat yerk book review part 2 alkisah ttg Takdir.:P

Okay. ne jer utk hari ne. sok jumpa lagi.


P/S : tgah working on my baby blog. Tak sabar nak launch, sebab korang akan mengenali versi Cahya yang satu lagi. ๐Ÿ˜›

aish tolonglah ayat jangan skema sangat!