The Lazy yet Meaningless Entry

Assalamualaikum dan selamat sejahtera, selamat datang ke Malaysia, saya Cahya adalah pemandu pelancong anda pada hri ini. Apa yg anda lihat sekarang adalah penulisan satu entri di dalm blog, kita ambil Blog ICHIGO sebagai contoh. Anda boleh lihat header blog ne yang baru sahaja berusia dua hari. Eh pacik?! Jangan sentuh! Ambil gambar boleh. Jaga2 ngan air tuh, kang tumpah matai kita.


*Sengih. Kita sambung ya, struktur binaan blog ini adalah 100% menggunakan bahan digital, kebanyakan isi-isinya boleh didapati di kepala owner jika anda berminat. Anda boleh mendapat update dan juga menandatangani di guestbook shoutbox. Sila tekan tutup sekiranya sudah selesai bagi mengelakkan pemandangan anda terganggu.
Jika anda kali pertama berada di blog ini, anda pasti melihat butang page kat atas tuh kan. Apabila anda menekan salah satu darinya, anda akan diteleportkan ke tempat yang lain. Sudah saya beritahu bukan bahawa ia adalah sejenis keyport? Sila rujuk butang pages yang anda tekan untuk mengetahui destinasi anda. 

Today i feel like i’m not doing anything.
i just want to lay on my bed.

this day, the weary day. especially when in Ramadhan. All that we can do is accept this as a faiths.
Where faiths is always true.. There is nothing i can do more.
Except to be who i am, with i am now and embrace.. Without any further.

Saya hanya belum bersedia…. itupun jika saya mengerti apa yg dikatakan.